Revin in aceasta postare la subiectul "wedding sau event planner", pentru a va da cateva sfaturi care sa va ajute in decizia de a apela sau nu la un astfel de serviciu.
La noi in tara acest trend a aparut de foarte putin timp dar este in continua crestere, multi dintre voi probabil stiti ca in majoritatea tarilor dezvoltate, nu exista eveniment fara acest planner sau pe limba noastra coordonator. Desi daca stam sa ne gandim, noi ca popor am avut din timpuri stravechi pe cineva delegat cu bunul mers al nuntii, ca exemplu in Oltenia nu exista nunta fara "cumnat de mana" :), acesta este delegat in mare parte cu tot ce inseamna coordonarea evenimentului atat inainte de desfasurarea acestuia cat si in timpul desfasurarii lui.
Revenind la subiect, de cele mai multe ori mirii nu apeleaza la un "wedding planner" datorita bugetului, multi nu inteleg de ce sa aiba un cost in plus cand ei pot gestiona foarte bine tot ce se va intampla la eveniment, impreuna cu familia sau prietenii apropiati. Ei bine, va contrazic, in primul rand daca vorbim de partea financiara, cu un consultant ar trebui sa obtineti o micsorare a sumei alocate pentru eveniment.De ce spun asta, pentru ca toti consultantii au in oferta lor si partea de negociere cu furnizorii de servicii, un consultant cu experienta si cunoscut ar trebui sa va obtina cele mai bune oferte, pentru ca au dealer-uri cu furnizorii pentru a fi in lista lor de recomandari si au si mai multa experienta in negociere.
Al doilea element, extrem de important, este raspunderea asupra evenimentelor neplacute aparute in decursul organizarii si desfasurarii evenimentului vostru. Ganditi-va cum ar fi ca in seara evenimentului sa fiti agasati de seful de sala ori de cate ori trebuie sa scoata un fel de mancare, sa fiti chemati de catre un fotograf nemultumit ca nu i s-a servit meniul intreg, iar exemplele credeti-ma ca pot continua la nesfarsit.
Wedding planner-ul este persoana care trebuie sa identifice solutii in cele mai neprevazute situatii, cum ar fi o ploaie neasteptata la o ceremonie in aer liber, este persoana care la sfarsitul evenimentului va ajuta cu neplacuta parte a numararii banilor si impartirea acestora catre furnizori.
Ganditi-va si la alegerea locatiei, cat de mult timp v-ar lua sa verificati toate optiunile in acest sens, consultantul va sti sa faca o selectie prealabila a locatiilor, din prisma coordonatelor date de voi, veti scuti mult timp cu vizitele fara sens la locatii care nu corespund criteriilor voastre.
Cum in acest moment, nuntile clasice nu mai sunt la moda, consultantul va poate ajuta cu tot ce este nou in materie de nunti, pentru ca este tot timpul la curent cu noile trenduri in domeniu si va poate face propuneri de personalizare sau concept de care voi nu aveati habar ca exista.
Ar mai fi multe de adaugat insa pentru acum scurtez: apelati la un specialist, va poate scuti de pierderile de timp si bani.
La noi in tara acest trend a aparut de foarte putin timp dar este in continua crestere, multi dintre voi probabil stiti ca in majoritatea tarilor dezvoltate, nu exista eveniment fara acest planner sau pe limba noastra coordonator. Desi daca stam sa ne gandim, noi ca popor am avut din timpuri stravechi pe cineva delegat cu bunul mers al nuntii, ca exemplu in Oltenia nu exista nunta fara "cumnat de mana" :), acesta este delegat in mare parte cu tot ce inseamna coordonarea evenimentului atat inainte de desfasurarea acestuia cat si in timpul desfasurarii lui.
Revenind la subiect, de cele mai multe ori mirii nu apeleaza la un "wedding planner" datorita bugetului, multi nu inteleg de ce sa aiba un cost in plus cand ei pot gestiona foarte bine tot ce se va intampla la eveniment, impreuna cu familia sau prietenii apropiati. Ei bine, va contrazic, in primul rand daca vorbim de partea financiara, cu un consultant ar trebui sa obtineti o micsorare a sumei alocate pentru eveniment.De ce spun asta, pentru ca toti consultantii au in oferta lor si partea de negociere cu furnizorii de servicii, un consultant cu experienta si cunoscut ar trebui sa va obtina cele mai bune oferte, pentru ca au dealer-uri cu furnizorii pentru a fi in lista lor de recomandari si au si mai multa experienta in negociere.
Al doilea element, extrem de important, este raspunderea asupra evenimentelor neplacute aparute in decursul organizarii si desfasurarii evenimentului vostru. Ganditi-va cum ar fi ca in seara evenimentului sa fiti agasati de seful de sala ori de cate ori trebuie sa scoata un fel de mancare, sa fiti chemati de catre un fotograf nemultumit ca nu i s-a servit meniul intreg, iar exemplele credeti-ma ca pot continua la nesfarsit.
Wedding planner-ul este persoana care trebuie sa identifice solutii in cele mai neprevazute situatii, cum ar fi o ploaie neasteptata la o ceremonie in aer liber, este persoana care la sfarsitul evenimentului va ajuta cu neplacuta parte a numararii banilor si impartirea acestora catre furnizori.
Ganditi-va si la alegerea locatiei, cat de mult timp v-ar lua sa verificati toate optiunile in acest sens, consultantul va sti sa faca o selectie prealabila a locatiilor, din prisma coordonatelor date de voi, veti scuti mult timp cu vizitele fara sens la locatii care nu corespund criteriilor voastre.
Cum in acest moment, nuntile clasice nu mai sunt la moda, consultantul va poate ajuta cu tot ce este nou in materie de nunti, pentru ca este tot timpul la curent cu noile trenduri in domeniu si va poate face propuneri de personalizare sau concept de care voi nu aveati habar ca exista.
Ar mai fi multe de adaugat insa pentru acum scurtez: apelati la un specialist, va poate scuti de pierderile de timp si bani.
Comentarii
Trimiteți un comentariu