Pentru ca este un subiect foarte important, voi mentine linia sfaturilor generale si pragmatice, cine va dori mai multe detalii, cum ar fi recomandari sau aproximari de buget, imi poate lasa un mesaj pe blog sau pe mail-ul din profil.
Primul lucru dupa care va trebui sa va ghidati in privinta programului artistic, este bugetul. Este foarte clar ca daca alocati o suma mica pentru acest serviciu,trebuie sa apelati la un DJ.Varianta formatiilor care au un onorariu foarte mic, exista destul de multe, nu o recomand; chiar cu un solist foarte talentat, daca echipamentele sunt de proasta calitate este foarte posibil sa aveti mari probleme pe parcursul evenimentului. Poate suna foarte tentant o suma avansata de band, asemanatoare cu cea a unui DJ, insa va spun ca nici pe departe nu este o alegere buna. Un DJ bun cu siguranta va antrena invitatii si va mentine atmosfera pana la sfarsitul evenimentului, formatia dispusa la compromisuri financiare, cu siguranta nu va putea sa performeze la nivel maxim datorita multor factori ce tin de natura umana.
Acum sa vorbim de varianta in care alegeti band-ul, nu mergeti pe varianta in care acestia va propun sa performeze si muzica usoara si muzica populara sau greceasca, nu exista plurivalenta din punctul asta de vedere.Daca voi considerati necesara existenta unor programe live cu mai multe genuri, puteti opta pentru reprize mai mici cu trupe sau interpreti diferiti, insa va trebui sa apelati la un specialist tehnic care sa ofere suport la momentul schimbarii sau adaptarii echipamentelor necesare fiecarui program in parte.O varianta comoda este sa apelati la firmele de impresariat artistic, ei va pot ajuta cu orice varianta de moment artistic si va scapa si de stresul organizarii din acest punct de vedere.
Ca o parere personala, cea mai buna varianta este cea in care apelati la un DJ bun pe toata durata evenimentului, iar momentele speciale sa le alegeti in functie de preferintele voastre, fie un artist fie o trupa samd.
Nu omiteti ca la momentul incheierii unui contract artistic sa urmariti si detaliile tehnice, de multe ori s-a intamplat ca mirii sa fie surprinsi ca nu aveau in oferta inclusa scena sau luminile arhitecturale, crezand ca fac parte dintr-un pachet standard. De asemenea e bine sa stiti ca unele band-uri au cerinte speciale privind puterea electrica, discutati cu locatia pentru a fi siguri ca vor asigura necesarul cerut de acestia.
Pentru o nunta reusita, incercati sa aveti un playlist cat mai diversificat, reprizele cu un anumit gen muzical sa fie de o durata medie spre mica, astfel incat sa nu apara monotonia printre invitati. Nu uitati de alegerea melodiei pentru dansul vostru, pe care se va da si startul petrecerii.
Comentarii
Trimiteți un comentariu