Revin asupra subiectului "pachet de bauturi", am mai abordat subiectul insa dintr-o eroare umana :), am eliminat postarea.
In principal sfaturile mele sunt legate de bugetul alocat bauturii la eveniment, astfel ca ii sfatuiesc pe cei care au posibilitatea de a isi achizitiona bautura in regim propriu, sa o faca fara ezitare.Economiile sunt destul de mari, mai exact la o nunta de 100 de persoane se poate economisi intre 500-1000 Euro, tinand cont ca la o nunta consumul per persoana arata cam asa : 2 pahare sampanie = 5 lei, 1 litru apa/racoritoare = 4 lei, 1 sticla de vin = 40 lei (un vin bun de masa), 100 ml alcool =8 lei; daca le adunam avem un cost de 57 lei ; in conditiile in care un pachet de bauturi, la orice locatie midle-high este de 20-40 Euro/persoana.Chiar daca veti plati o taxa "de dop", veti reusi sa economisiti o suma frumusica.In plus, ca un pont, puteti comanda bauturile de la firme specializate care va livreaza totul la locatie si va si asigura retur pentru cantitatile neconsumate.
Gestionarea cantitatilor e bine sa o faceti cu o persoana de incredere, pe care sa o responsabilizati cu evidenta consumului in seara evenimentului.Daca aveti posibilitatea, pastrati bautura in masinile proprii si dati-o in transe sefului de sala, mai putin ceea ce trebuie tinut la rece, pentru aceasta ar trebui sa aveti acces nestingherit la frigiderele in care sunt pastrate.
Banii economisti pot fi redirectionati catre un cocktail bar, acesta va atrage foarte mult invitatii si in plus veti beneficia de o varietate mai mare de preparate.
Pentru varianta in care optati pentru "pachet de bauturi consum nelimitat", va sfatuiesc sa fiti atenti la clauzele contractuale privind acest aspect, astfel incat sa aveti siguranta ca in ziua evenimentului aceasta clauza va fi respectata.Daca va stiti invitatii ca fiind consumatori mari,pe principiul "bautura-i temelie" :), va recomand sa mergeti pe aceasta varianta.
Nu riscati sa mergeti pe varianta "consum limitat", aceasta varianta va poate crea destul de multe neplaceri in seara nuntii, veti fi tot timpul agasati, fie de angajatii locatiei care va anunta ca s-a terminat o anumita categorie, fie de catre invitatii suparati ca nu mai exista bautura.
Nu optati niciodata pentru "vinul casei" sau vin la carafa, veti putea fi pacaliti foarte usor, vinul trebuie sa fie imbuteliat, astfel incat sa aveti siguranta ca primiti ceea ce platiti.
Consultati-va cu reprezentantii locatiei pentru o decizie optima si cu invitatii apropiati in alegerea sortimentelor.
In principal sfaturile mele sunt legate de bugetul alocat bauturii la eveniment, astfel ca ii sfatuiesc pe cei care au posibilitatea de a isi achizitiona bautura in regim propriu, sa o faca fara ezitare.Economiile sunt destul de mari, mai exact la o nunta de 100 de persoane se poate economisi intre 500-1000 Euro, tinand cont ca la o nunta consumul per persoana arata cam asa : 2 pahare sampanie = 5 lei, 1 litru apa/racoritoare = 4 lei, 1 sticla de vin = 40 lei (un vin bun de masa), 100 ml alcool =8 lei; daca le adunam avem un cost de 57 lei ; in conditiile in care un pachet de bauturi, la orice locatie midle-high este de 20-40 Euro/persoana.Chiar daca veti plati o taxa "de dop", veti reusi sa economisiti o suma frumusica.In plus, ca un pont, puteti comanda bauturile de la firme specializate care va livreaza totul la locatie si va si asigura retur pentru cantitatile neconsumate.
Gestionarea cantitatilor e bine sa o faceti cu o persoana de incredere, pe care sa o responsabilizati cu evidenta consumului in seara evenimentului.Daca aveti posibilitatea, pastrati bautura in masinile proprii si dati-o in transe sefului de sala, mai putin ceea ce trebuie tinut la rece, pentru aceasta ar trebui sa aveti acces nestingherit la frigiderele in care sunt pastrate.
Banii economisti pot fi redirectionati catre un cocktail bar, acesta va atrage foarte mult invitatii si in plus veti beneficia de o varietate mai mare de preparate.
Pentru varianta in care optati pentru "pachet de bauturi consum nelimitat", va sfatuiesc sa fiti atenti la clauzele contractuale privind acest aspect, astfel incat sa aveti siguranta ca in ziua evenimentului aceasta clauza va fi respectata.Daca va stiti invitatii ca fiind consumatori mari,pe principiul "bautura-i temelie" :), va recomand sa mergeti pe aceasta varianta.
Nu riscati sa mergeti pe varianta "consum limitat", aceasta varianta va poate crea destul de multe neplaceri in seara nuntii, veti fi tot timpul agasati, fie de angajatii locatiei care va anunta ca s-a terminat o anumita categorie, fie de catre invitatii suparati ca nu mai exista bautura.
Nu optati niciodata pentru "vinul casei" sau vin la carafa, veti putea fi pacaliti foarte usor, vinul trebuie sa fie imbuteliat, astfel incat sa aveti siguranta ca primiti ceea ce platiti.
Consultati-va cu reprezentantii locatiei pentru o decizie optima si cu invitatii apropiati in alegerea sortimentelor.
Comentarii
Trimiteți un comentariu