In aceasta noua postare, incerc sa dau cateva sfaturi practice mirilor care nu cunosc prea bine aspectele de care trebuie sa tina cont, in alegerea locatiei, dar care sunt importante pentru viitori invitati.
In primul rand, va trebui sa tineti cont de distanta dintre zonele de unde vin invitatii sau sunt cazati acestia si locatie. Cu siguranta oricare dintre voi v-ati pus aceasta problema, insa nu va ganditi ce impact negativ poate avea asupra intregii petreceri. Ganditi-va ca multi dintre invitati, daca vin cu masina personala, nu vor putea consuma bauturi alcoolice, va garantez ca vor pleca mai repede decat preconizati si nici chef maxim de distractie nu vor avea, a doua, dar poate mai importanta ca prima, este problema invitatilor care vor refuza invitatia datorita distantei, nu vor fi putini daca vorbim de o nunta medie sau mare.Daca totusi alegeti aceasta varianta, va trebui sa va ganditi la a pune la dispozitie invitatilor fie spatii de cazare, fie mijloace de transport gratuite.Confortul vostru este prioritar, insa ganditi-va ca invitatii ocupa un loc extrem de important in desfasurarea petrecerii.
Al doilea aspect, important in alegerea locatiei, este confortul pe care aceasta il ofera invitatilor.Aburelile sefilor de sala sau event plannerilor "las' ca le facem loc" , inseamna un compromis in confortul invitatilor.Tineti cont ca un invitat are nevoie de 2 mp in sala (incluzand loc la masa, loc pe ringul de dans si loc de trecere), mai departe calculati singuri...O masa cu diametrul de 180 cm, nu poate acomoda confortabil mai mult de 10-11 persoane. Tot de confort vorbim si de numarul toaletelor pe care le aveti la dispoztie, la un numar de 100 de persoane aveti nevoie de cel putin 4 cabine, ganditi-va ce inseamna cand vor veni toti invitatii in local, dupa drum sau dupa sedinta foto, ce inseamna 2 toalete la acest numar, va raspund eu : un hoas total :).
Locurile de parcare; nu acceptati un numar mai mic de 1 loc la 2 persoane, gandindu-va ca multi vor veni cu taxiul sau ca se vor cupla la masini, mai bine faceti o statistica si aflati cu exactitate numarul celor care vor opta pentru varianta fara masina, abia apoi faceti compromisuri. Mai exista si aspectul furnizorilor care vor avea nevoie de loc de parcare la un moment dat: tortul se aduce de obicei in timpul desfasurarii evenimentului, invitatii surpriza etc.
Putin aparte de subiect, insa tine tot de confortul invitatilor, este genul de muzica si volumul sonorului este un detaliu pentru care invitatii va pot taxa, moral sau material :). Incercati sa faceti aceste alegeri in limita acceptata si de cei din jur, puneti-va voi in postura invitatului, cum ar fi sa iti placa muzica pop iar la un eveniment sa ai parte doar de muzica populara, cum ar fi sa iti placa manelele (credeti-ma ca sunt multi consumatori, stiu ca suna a sablon) si la o nunta la care esti invitat sa asculti doar rock, nu tocmai placut, vei pleca mai devreme decat ai preconizat....
Subiectul este mai amplu insa voi mai reveni asupra lui intr-o alta postare.
In primul rand, va trebui sa tineti cont de distanta dintre zonele de unde vin invitatii sau sunt cazati acestia si locatie. Cu siguranta oricare dintre voi v-ati pus aceasta problema, insa nu va ganditi ce impact negativ poate avea asupra intregii petreceri. Ganditi-va ca multi dintre invitati, daca vin cu masina personala, nu vor putea consuma bauturi alcoolice, va garantez ca vor pleca mai repede decat preconizati si nici chef maxim de distractie nu vor avea, a doua, dar poate mai importanta ca prima, este problema invitatilor care vor refuza invitatia datorita distantei, nu vor fi putini daca vorbim de o nunta medie sau mare.Daca totusi alegeti aceasta varianta, va trebui sa va ganditi la a pune la dispozitie invitatilor fie spatii de cazare, fie mijloace de transport gratuite.Confortul vostru este prioritar, insa ganditi-va ca invitatii ocupa un loc extrem de important in desfasurarea petrecerii.
Al doilea aspect, important in alegerea locatiei, este confortul pe care aceasta il ofera invitatilor.Aburelile sefilor de sala sau event plannerilor "las' ca le facem loc" , inseamna un compromis in confortul invitatilor.Tineti cont ca un invitat are nevoie de 2 mp in sala (incluzand loc la masa, loc pe ringul de dans si loc de trecere), mai departe calculati singuri...O masa cu diametrul de 180 cm, nu poate acomoda confortabil mai mult de 10-11 persoane. Tot de confort vorbim si de numarul toaletelor pe care le aveti la dispoztie, la un numar de 100 de persoane aveti nevoie de cel putin 4 cabine, ganditi-va ce inseamna cand vor veni toti invitatii in local, dupa drum sau dupa sedinta foto, ce inseamna 2 toalete la acest numar, va raspund eu : un hoas total :).
Locurile de parcare; nu acceptati un numar mai mic de 1 loc la 2 persoane, gandindu-va ca multi vor veni cu taxiul sau ca se vor cupla la masini, mai bine faceti o statistica si aflati cu exactitate numarul celor care vor opta pentru varianta fara masina, abia apoi faceti compromisuri. Mai exista si aspectul furnizorilor care vor avea nevoie de loc de parcare la un moment dat: tortul se aduce de obicei in timpul desfasurarii evenimentului, invitatii surpriza etc.
Putin aparte de subiect, insa tine tot de confortul invitatilor, este genul de muzica si volumul sonorului este un detaliu pentru care invitatii va pot taxa, moral sau material :). Incercati sa faceti aceste alegeri in limita acceptata si de cei din jur, puneti-va voi in postura invitatului, cum ar fi sa iti placa muzica pop iar la un eveniment sa ai parte doar de muzica populara, cum ar fi sa iti placa manelele (credeti-ma ca sunt multi consumatori, stiu ca suna a sablon) si la o nunta la care esti invitat sa asculti doar rock, nu tocmai placut, vei pleca mai devreme decat ai preconizat....
Subiectul este mai amplu insa voi mai reveni asupra lui intr-o alta postare.
Comentarii
Trimiteți un comentariu